urmoderns

en blogg med lite av varje

Jaha ! då var bloggen flyttad...

Publicerad 2008-05-03 16:54:39 i Byten,

Hoppas allt kommer att funka bra med det nya,det kund ha varit nya bakgrunder att välja på.
fasst den som kan gör ju det själv.

I dag har jag lagt ut en efterlysning på sticklistan,jag fick en svensk översättning på candle flame...
men tyvärr så stämmer det inte,få se om det finns någon vänlig själ som kan hjälpa mej...det är inget som givare rår för,för hon hade inte börjat att sticka sjalen ännu,

Har varit ute med Esther o min älste sons 13v gamla Jämthundsvalp dom har lekt i drygt 1,5 timme och nu sussar dom så fint.Valpar é ju bara såååå söt !

Kommentarer

Postat av: Hemlis kompis

Publicerad 2008-05-04 07:54:44

Har du ny blogg eller är jag snurrig, inatt fick jag nattpermis för första gången och har fått sova med min familj i en lånad lägenhetoch det kändes bra, har legat inne nu i 18 dagar så jag måste börja känna mig frisk snart/Kram

Postat av: urmodern

Publicerad 2008-05-04 13:48:25

Va skönt för dej att du fått sova hemma!

Och nej,inte ny blogg men dom har bytt server.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela