urmoderns

en blogg med lite av varje

Mors dag........

Publicerad 2008-05-25 21:03:04 i Byten,

Hittade denhär hos Helene,och jag lånade den.tycker att den stämmer såååååå bra!


I Helgen har vi haft så fint väder,ÄNTLIGEN känns luften varm oxå,inte bara solen....................
Har suttit ute o stickat......håller på med mitt tredje par skaftlösa sockar...ska väl fortsätta med min CF-sjal
men jag får nya ideer hela tiden.Så den som lever får se vad det blir*ler*
Har köpt garn på Tradera som kommer efter helgen ska bli spännande att se .........................
Det är som lilla julafton när man får paket.

Ha det gott alla Mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela