urmoderns

en blogg med lite av varje

sockorna utan skaft gav jag bort.....

Publicerad 2008-05-23 21:26:10 i Allmänt,

_glömde att ta en bild,så jag fick besöka mottagaren och fota.
Blev lite konstigt med färgerna på ilden + att de ligger på en grönrutig vaxduk....men det kanske syns ändå.
Har börjat med ett par till mej själv oxå i rosa Fabel...


Färgerna är inte fullt så "knalliga" som det ser ut på bilden.
Dom här sockarna är väldigt snabbstickade iaf.
Jag har varit o hämtat min Bil i dag eftersom jag inte fick köra själv efter sövningen,men jag är hur trött som hellst
det märks att man inte är så pigg som man tror,tack vare Esther har jag varit ut på en promenad och det känndes
riktigt skönt,så det ska nog bli folk av mej oxå  *ler*

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2008-05-24 12:18:10

God morgon!

Glömde säga att din CF sjal var härlig. Och dessa raggisarna var mysiga.

Kramizar G

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-05-24 12:18:50

God morgon!

Glömde säga att din CF sjal var härlig. Och dessa raggisarna var mysiga.

Kramizar G

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela