urmoderns

en blogg med lite av varje

en tävling.

Publicerad 2008-11-16 18:14:32 i Allmänt,



Kika in ho "bambi" och var med på smyckes tävlingen om smycken från KATTS Kan väl vara trevligt med nya smycken till jul och nyår,eller att ge bort  som precent....


I dag har min yngste son tagit premiär tur med skotern ! Gissa om han tyckte det var kul ?
tur han hade öronen i vägen...för leendet var stort...*skratt*
Och i morgon har dom lovat mera snö ,Yippie ! jag hör till dom som gillar snö,
det finns mycke man kan göra ute då,tänk att packa ryggan,tanka skotern,och åka och fiska
eller ta på skidorna och åka och fika ute,det smakar smaskens  det !!!!!

Lite stickat har det oxå blivit,det gamla vanliga..Halskrage och tomte*ler* (nojjig el . hur?)  *ler*

Kramizar !  

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-11-16 18:55:08

näää, jag tycker inte du är nojig.. he he.. härligt det låter med turen på skoter.. Här har det bara regnat o regnat. Men det ska visst bli kallare..

Ha en trevlig stickkväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela