urmoderns

en blogg med lite av varje

Söndag kväll

Publicerad 2008-11-09 20:52:26 i Allmänt,

Ja då var det sönagkväll igen,tycker tiden går såååå fort,käns som äntligen helg så är den slut på en gång ?!?!?!

denna vecka är det tävlingar på många bloggar,villket är kul och spännande, Här kommer en till,



Tävla om en stickbok hos agata , kika in får ni se !

På ti el  To kommer en kille från Försvarets hunskola hit,han ska försöka övertala mej att ta en valp där ifrån.
Har haft hundar från hunskolan tidigare,fast det är länge sedan nu. den som lever får se hur det blir.

Det är alltid kul med en valp men JOBBIGT oxå .........

På stickfronten har det varit lungt i dag,har börjat på en torgvante,men vid 12 kom sonsonen och honom fick jag rå
om hela dag. Gissa om jag ÄLSKAR den grabben..*ler*

Nu ska det fixas fika och kollas på Agatha Kristhi på TV.

Ha det gott !       

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-11-09 22:37:09

Ska in på en gång och tävla, är du inte intresserad av tävlingen jag har på bloggen?



vilken tur att vi inte bor i Östersund/Ha det gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela