urmoderns

en blogg med lite av varje

HUVVA.......

Publicerad 2008-10-01 19:06:24 i Allmänt,

...vilket väder vi har,det har regnat hela dan. jag blir så trött av vädret,men har stickat två tomtar i dag
och lagt upp den tredje.
Sen hittade jag i Svarta Fårets häfte nr 420 en mössa + en halsduk jag vill sticka.

Min yngste ligger i soffan framför TV.n och halvsover ,han har varit trött och hängig hela dan,så jag
misstänker att det är förkylning på gång IGEN!!!!!!!!!!!!!! 2:a sen skolstarten.

Tur det snart är helg så vi får sova ut.fasst  V är lite besviken för i kväll är det Luftgevärsskytte...men
han orkar inte ,så  han får stå över till nästa vecka.

På gensyn !


Kommentarer

Postat av: Eva " Mitt i ko och fårflocken"

Publicerad 2008-10-02 16:51:39

Hej Tråkigt med förkylningar.... Skoj att höra om ytterligare barn som skjuter luftgevär. Våra barn är alla aktiva i Storfors skytteförening. Vår säsong har redan startat och vi tränar just nu 2 ggr/ vecka.Bland annat vår dotter tycker detta är roligt och hon får bra uppbackning av klubbens tränare och ser fram emot att denna säsong skjuta många tävlingar.

Vi har varit på en del tävlingar både i Stockholm,Eskilstuna, ystad, Eslöv och inom Värmland. Skoj att besöka andra oich se hur de har der i sina klubbar

Lycka till med er träning hoppas förkylningen inte blir allvarlig och långvarig.../Hälsningar från Eva "Mitt i ko och fårflocken"

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela