urmoderns

en blogg med lite av varje

Tomtar och Bullar !

Publicerad 2008-10-02 17:58:41 i Allmänt,

här kommer bilder på de senaste tillskotten i Tomte familjen.





Nedan en bild på vad Victor bakat till em. fikat. choklad-muffins. Jätte smarriga !
jag har bara bistått med like läsning av reseptet annars har han fixat allt själv.
Han é så duktig så,min lilla go unge ! *ler*



I kväll tängte jag försöka sticka Elof-muddarna,sen är det en halskrage som står på tur...kanske hinner jag emellan
med en Tomte oxå *ler* Dom är så himla roliga att sticka.


Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2008-10-02 18:03:48

Trevliga tomtar du stickar.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-10-02 19:05:35

det tackar jag för !

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2008-10-02 20:18:40

wow.. gudars vad du producerar tomtar nu.. skrattar jätteroligt att det finns fler än jag som fastnat i tomtesvängen, och att det är mitt "fel" att du är där.. dom är jättemysiga, den blå var häftig..

Jag är lite trött, sliten o krasslig just nu (kanske förkylning på g) så jag är dålig på att blogga..

Kraaam o hälsa Jämtland

Eliza

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-10-02 20:25:57

JAg fixade nya tomtar roll mina barn varje jul ett tag... Nu när dom är 19 å 21 känns det inte lika aktuellt. Ska däremot leta fram kort på andra figuter ag tillverkade som lärare... Gumman tö och Maris å Josef, timmerhuggaren troro jag blev kvar på skolan (vad det nu kunde vara bra för).

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-03 14:15:28

Hoppsi kallopsi!!! Vad tjusiga tomtar du har gjort, jag skäms över att jag inte svarat på mailen men det har inte blivit tid tikll det men jag hoppas att du inte givit upp/Kram

Postat av: Ann-Christin

Publicerad 2008-10-06 22:08:54

Åhh, vilka ljuvliga ...väsen!? Eller varelser..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela