urmoderns

en blogg med lite av varje

Utmaning och Tävlingar

Publicerad 2008-10-26 19:44:54 i Allmänt,

Har blivit utmanad av Helen stickmonster.bloggagratis.com
Jag ska berätta 7 saker om mej själv

1. Jag Älskar mina barn och mitt barnbarn
2. Jag är snäll och givmild
3. Jag läser mycket
4. Jag stickar ofta....i bland för ofta *ler*
5. Jag är djurvän
6. Jag gilla chokladgodis
7. Jag trivs väldigt bra hemma

Jag utmanar:

Eva
Mullegull
Musseblomman
Stickat
Pysseltrollet
Lillan-sticks
Garnängeln

Länka den som utmanat dej
Berätta 7 saker om dej själv
Utmana 7 st i slutetav inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom
Låt dom veta att du utmanat dom genom att lämna en komentar på deras blogg



Nu till tävligarna Helen (stickmonster) har lagt ut  sina och andras tävlingar på sin blogg.
här är länken till en av dom  Mallan Jag har anm. mitt intresse på flera av dom.
Ni kan gå in på stickmonster.bloggagratis.co och kika själva
Är för trött att skriva mycke mera nu. Åldern tar ut sin rätt *skratt* el är det vintertiden??????????

Det har vist blivit populärt att ordna tävlingar på sin blogg...kanske ska man hänga på
det får bli en senare fråga *ler*

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2008-10-26 22:12:10

Kul att du vill vara med i min utlottning!

Ha en bra vecka!

Kram/Malin

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela