urmoderns

en blogg med lite av varje

I dag har jag inte gjort mycke väsen av mej..........

Publicerad 2008-09-14 18:55:19 i Allmänt,

Antibiotikan börjar verka,"dunderkur" fast jag känner av magen lite,har varit och handlat och laddat med A-fil
så går det nog bra *ler*ska äta tre piller om dagen.
Det är första gången i hela mitt liv som jag har varit med om nått liknande
men nån gång ska ju vara den första..............

Stickar vidare på mössan,är lite "brydd" om jag skulle  tagit en storl. större............men blir den
för liten finns det väl nån annan som kan  använda den.....

Nu ska jag och Grabbarna kolla på en  Björn jakts film,spännande,spännande,inspelad i Härjedalen.
det är mycke  Jakt filmer i våran filmhylla *ler*

Tack och Hej Leverpastej !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2008-09-14 21:52:27

Krya på dig och under tiden kan du anta utmaningen på min blogg. Kram Pia

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-09-15 09:27:39

Vad bra att det börjar bli bättre...



Om mössan blir för liten så får du sticka en till och snart är det jul, jag ska skicka lite mer info till dig om marknaden har bara inte hunnit med, har så förbenat ont i magen idag i äggstockarna så jag vet inte om det är urinvägsinfektion på gång Suck igen



Kramar från mig

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2008-09-15 19:14:38

I Härliga Härjedalen!!! Heter det ;-) Bra att medecinen fungerar... //Eva

Postat av: urmor

Publicerad 2008-09-15 19:18:20

opps ! så klart att det heter Härliga...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela