urmoderns

en blogg med lite av varje

Lite bilder från Sikås.......

Publicerad 2008-09-26 20:50:40 i Allmänt,







Jag o Victor var ute och fikade och lekte med Esther.
när vi kom hem så passade jag på att fota min enda solros,som nån fågel har sått längst ut i rabatten
den är inte så stor men väldigt kraftig stam,den har ingen stötta.



Vist blir man lite glad,när man ser den.................*ler*

I bland ser det ut så här på mårnarna när jag och Esther är ute.Lite Trollskt eller hur ?




Med dessa bilder vill jag önska er en riktigt trevlig stick helg   !!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-09-26 21:50:54

UNderbarar bilder.... När dimman lättar är min favorit! Jodå! Helt nytt kök ska det bli.... Klartdatum inte fastställt ler men det ligger innan penionsdagen...

Postat av: Eva " Mitt i ko och fårflocken"

Publicerad 2008-09-27 12:55:14

ÄVen jag kan hitta dessa naturmorgnar när jag följer barnen till bussen. Att se dimman lätta över hästhage och skymta att de betar ilugn och ro. Sedan går jag sakta hem och tar en kopp kaffe och en liten stickstund. Just nu finns det septembermuddarna på stickorna...../ Må så gott och trevlig heög på dig/eva

Postat av: Alina

Publicerad 2008-09-27 13:01:22

Godagens! Kikar in* :)

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-02 14:25:16

Du har så fina bilder, vad fint det är hos er...



Ta hand om er /Kram

Postat av: Eva

Publicerad 2008-10-02 15:16:00

Ja vi har rikligt med natur inpå knutarna....

vi trivs bäst så........

fasst man blir ju lätt Hemmablind,

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela