urmoderns

en blogg med lite av varje

Mössor

Publicerad 2008-09-23 09:49:26 i Allmänt,

En mössa klar och den andra på god väg,fasst det har varit trögt några dagar,pysslar med lite annat oxå.



Dom är iaf. väldigt lätta att sticka,så jag kan inte skylla på det *ler* att det tar lite tid menar jag !

I går när jag var och fixade Tanden så ,var jag ju tvungen att kika in  på Garnaffären
tror banne maj att bilen är auto-inställd *SKRATT* dit.

Detta är vad jag fick med mej hem...........


Ni kanske kan gissa vad jag ska använda detta garn till..........Jepp ! Gnomer ska det bli i parti och minut !

I dag har vi ett strålande väder,så mellis blir till att ta med sej ut,kommer jag i håg kameran blir det nog nån bild oxå
fasst jag är så dålig på detta...att komma ihåg......hm!

Ha en bra dag !

Kommentarer

Postat av: musseblomman

Publicerad 2008-09-23 23:38:56

Vad det där ser mumsigt ut.. Jag ser att du är lika biten som jag.. he he skitkul eller hur!!?

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-09-24 08:56:41

Ja, du det blir alltid nått garnnystan, var in både på Domus och Garntorget igår och det blev en massa garn igen...



Har inte svarat på ditt mail än men ska det nu framöver för igår blev jag utskriven Ler



Ha en skön onsdag/Kram

Postat av: Britt-Marie

Publicerad 2008-09-24 11:56:53

Ja tänk garnaffärer går bara inte att gå förbi.

Ska till tandläkaren idag men tyvärr finns bara biblio att trösta sig med.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-09-24 20:49:17

Inge garnköp och inge sticka.... Vart tar all tid och ork vägen..... //Eva

Postat av: Annika

Publicerad 2008-09-26 01:12:48

Hej på dig! Allt bra hoppas jag! Solen har ju visat sig från sin ljusa sida och då kan man inte annat än må gott =)) Är du intresserad av mina stickmarkörer, så är du välkommen att maila mig och så diskuterar vi vidare där...du får gärna komma med önskemål om färg/storlek osv. 10 st markörer kostar 35 kr och då bjuder jag på frakten. Vill du sen köpa till fler är det 3 kr/st som gäller! Det stora nöjet ligger i att GÖRA dem,,,det är så kul och ännu roligare är det att andra oxå gillar dem!!

Maila mig vettja:

[email protected]

eller

[email protected]



Kram Annika

Postat av: Marie

Publicerad 2008-09-26 18:50:02

Vilka härliga garner!



Ha en riktigt trevlig helg du också! Har du testat halskrage-mönstret än förresten?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela