urmoderns

en blogg med lite av varje

TV-rums gardinerna som hamnade i Hallen.......

Publicerad 2008-09-27 15:25:45 i Allmänt,

Ja så blev det,för i mitt Tv-rum såg dom bara "mesiga" ut.
Jag hänge upp tre av längderna som draperi framför hatt hyllan,och så här blev det.......



Esthers reflex koppel syns iaf. jätte bra *ler*

Hade ett gardin tyg som jag köpt tidigare,så det var bara att ta fram symaskinen och lusten att sy
kunde inte fota hur det blev (motljus) men jag tog en bild på tygbiten som blev över....



Om jag får skryta , så blev jag riktigt nöjd med resultatet.
Det blir iaf inga fler panellängder i mitt TV-rum.

Snart kommer barnbarnet o mamma hit för i Hammerdal är det strömlöst och har så varit sen kl 12
och den lille har Pippi långstrumps abstinens *ler* fast jag tror föräldrarna tycker att det är lite skönt oxå *ler*
för det kan ju bli  lite mycke i bland av det goda..

Ha de till nästa gång !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-09-27 22:36:18

Riktigt snyggt! Måste göra något åt hallen åxå, och förrådet och vardagsrummet och..... HUVVA!!!! Kommer just från 50-årskalas hos Rabarbro.

Postat av: urmor

Publicerad 2008-09-28 16:09:47

Det tackar jag för !

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-10-02 14:26:58

Visst är det händigt att hänga upp nått framför hatthyllan det blir piffigare, har också gjort det...



Hälsa barnbarnet/Ha det gott

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela