urmoderns

en blogg med lite av varje

Utmaning................

Publicerad 2008-09-15 10:13:58 i Allmänt,

Har blivit utmanad av Pia, för dig som utmanas  av mej,följer här lite instruktioner

Svara på alla frågor
Välj ut 4 personer som du vill ska svara och utmana dom i deras bloggar
be dem läsa din
Låt personen som utmanade dej veta när du svarat på utmaningen

1. Vilken mat äter du oftast ?
 S:
Älg kött , fisk, grönsaker potatis

2.När du är på kalas,är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av ?
 S:  Hjälper till

3. Var sitter du helst när du bloggar ?
S: vid datorn

4.  Köper du ofta Triss ?
S: Nej

5. Vilket land/stad har varit din bästa semester ?
S: USA,när jag åkte omkring i Svenskbygderna i 5v och En månad på Tenneriffa

6. Vilken TV kanal tittar du mest på ?
S: beror på om det är ett intressant program men  kanal 5 och TV4 fakta ligger bra till

Jag utmanar:

Eva "tomtan"
Helen "stickmonster"
musseblomman
absolutgarn

Lycka till !

Kommentarer

Postat av: Dockmamman

Publicerad 2008-09-15 10:43:04

Jag tackar för utmaningen och har antagit den/Kram

Postat av: Tomtan

Publicerad 2008-09-15 19:42:03

KLart!!!

Postat av: Annika

Publicerad 2008-09-17 18:54:04

...sent om sider, men nu har jag tagit tag i UTMANINGEN jag fick av dig!!¨



Hoppas att allt är bra med dig!

Kram Annika

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela