urmoderns

en blogg med lite av varje

Har alldeles...

Publicerad 2009-04-22 12:38:04 i Allmänt,

-glömt att skriva att min PIF lista är klar.
Jag har fått mina tre vänner jag ska skicka en hemgjord överraskning till under året.

Det blev två Eva:or och en Ann-Louise........ska bli kul att få överraska dessa tre
har inte bestämt mej riktigt vad det kan bli, men det tänker jag iaf. inte berätta här....Ler !

I Dag har vi strålande solsken,och jag vill att all snön ska försvinna NU , Jag gillar snö på vintern men nu får det gärna torka upp och bli grönt. såg i går två Gullvilvor sträva upp.......tussilagon har kommit,men inga Blåsippor
har jag sett ännu, man blir som ett barn och letar Vårtecken,men varje årstid har ju sin tjusning

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-04-22 15:34:34

Javisst ja, PIF var det ju!! Jag visste det var något jag hakat på men glömt blogga;)

Ser fram emot att något spännande ska dyka upp...

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-04-22 16:38:12

Hos mig är det bara en som hakat på.... Men vad gör det. Får väl göra hennes sak destå bättre ler

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-04-22 22:10:19

jag är övertygad om att det blir något riktigt vackert

Postat av: musseblomman

Publicerad 2009-04-24 18:35:10

Hoppas förkylningen ger sej nån gång.. ha de så bra i Sundsvall.. ska bli spännande att se hur handdukarna blir..

Kramar i massor o ha en härlig helg!

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-04-24 19:44:53

Måste kila in och önska trevlig helg. Hoppas allt är väl hos dig snart.

Dum fråga,men vad är PIF?

Postat av: Bente

Publicerad 2009-04-25 16:50:47

Har en liten fundering på om det inte är du som är min hemlis-vän. Stämmer ju bra på gammal mamma som var ledtråden.

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-04-25 18:54:34

Fy va jag har varit dålig på att hälsa på ett tag.... skäms på mej! Men jag ska skärpa mej ;) lovar!! Här går det så fort nu så man hinner inte med! Det tokblommar överallt och idag har det varit sommarvarmt.... och då har jag varit inne och städat... taskig tajming hehehe!

Postat av: urmor

Publicerad 2009-04-26 10:39:30

Yes ! då var man nte hemlig längre då !

gammal mamma = Urmor el Eva = Urmor



Ha det gott !

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela