urmoderns

en blogg med lite av varje

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-04-19 13:15:27

Tack så mycket!!

Hoppas helgen varit bra!!

Har du hört något från vår gemensamma vän?

KRAM

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-04-19 16:48:13

Jag har fyndat garn på tradera, skulle inte men fick ett återfall, jaja får bli budgetmiddag, men kolla in vad jag köpt mer på bloggen Kram

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-04-20 09:37:29

Vi ska åka till Enaforsholm, ca 1,5 mil hitanför Storlien. Åh vad jag längtas! Ha en riktigt trevlig dag! Kram

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-04-20 10:01:23

Jo visst har jag funderat, och någon gång i framtiden så blir det säkert så också. Men nu försöker vi skaffa barn, och förhoppningsvis blir jag gravid när som helst, och då ska det få vara prio ett i några år. Men jag är ju ung och har massa år framför mig att jobba och kanske starta eget. Om du ska till Sundsvall så tycker jag att du absolut borde besöka Cinas garn, en jättejättefin butik och Cina som har den är supertrevlig! Hoppas du får trevligt i Sundsvall :)

Postat av: Lillan

Publicerad 2009-04-20 13:36:39

Sjögatan 8 i Sundsvall ligger Cinas garn på. Hoppas du hittar :)

Postat av: urmor

Publicerad 2009-04-20 14:09:42

tack för adrs. ska väl inte vara såååååå svårtler

Postat av: calcamel

Publicerad 2009-04-20 22:11:35

Hej! Tack för att du tittat in på min blogg. Mönster på trikåmössan har jag hittat på själv, om du vill kan jag skicka ett uppritat mönster till dig.

Tyger till mössorna skickar jag efter hos MG tyger, tycker att de har en hel del att välja emellan.

Din blogg är trevlig, jag brukar kika in då och då men är dålig på att lämna kommentarer.

Hör av dig om du vill ha ett mönster.

Hälsningar Catharina

Postat av: calcamel

Publicerad 2009-04-20 22:15:14

Tack för din kommentar på min sida.

Mönster till trikåmössorna jag syr har jag hittat på själv, jag kan skicka ett uppritat mönster om du vill.

Tyger till mössorn askickar jag efter på MG tyger då jag tycker att de har en hel del tyger att välja emellan.

JAg har varit in på din trevliga blogg ett flertal gånger men inte lämnat någon kommentar. SK abli ändring på det.

Hälsningar Catharina

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela