urmoderns

en blogg med lite av varje

Skolstart & skördeblogg

Publicerad 2009-08-24 10:08:21 i Allmänt,

I mosre skickde jag i väg mina söner till skolan,Oj ! va tyst det blev här hemma.
fast ska jag vara ärlig så kanske vi kommer in i normal  dygnsrytm....

Har oxå anm. till Skördbloggen, Vi ska sticka små värmande plagg i två månader;sockar,vantar ,mössor
tyckte det passade mej bra, eftersom det börjar att vara sesång för dessa plagg.

Tack Malin för att du ville vara Blogg - Mamma !

Skulle öppna ett Googelkonto, tror ni det funkade....???????? Nähä ! det som hände var att jag inte fick med min vanliga blogg, utan det står att min blogg heter Skördebloggen. skulle vilja att det hänvisades till Urmoderns oxå.

Finns det nån som kan hjälpa mej med detta

vet inte om jag fått ett Hjärnsläpp eller vad det kan vara..........skratt !

På Gensyn !

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-08-24 14:16:41

Man kan bara välja att visa blogspot adresser tyvärr. Du får skriva det i din presentation kanske, att du har en annan huvudsaklig blogg.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela