urmoderns

en blogg med lite av varje

Änglar finns dom ?

Publicerad 2009-12-02 17:40:06 i Allmänt,

Ja ! det har jag fått bevis för i dag,när jag hämtade in posten.

Där fanns bara rolig o glädjande post,inte en endaste räkning..................



Ett paket från en av de snällaste tjejer jag vet !

Choklad Tomtar,The och en Ängelmagnet,så i kväll ska jag dricka the och äta cholkad mmmmm!

Massor av tackkramar till dej Sunna !


Ett väldigt vackert kort fick jag från en Hemlig vän.
Kan det vara min Bytes hemlis kanske ?

det är luckor som på en kalender,men vet inte om jag ska öppna dom
för jag tyckte kortet var så vackert,man kan kanske öppna o försluta.

Skickar många tackkramar till dej oxå.


I dag har jag packat ner det jag ska ta med mej till Jamtli,tänka sej jag har stickat
39 mössor,ändå är jag utan själv ??????? nåja jag ska nog behålla en själv.....skratt!
ska pyssla lite mera i morgon,men det blir en annan femma.......
ska bland annat sy handukarna jag har fått beställning på,annars får jag väl skämmas
för jag hade lovat sy dom denhär veckan.

men med ålderns rätt så är jag lite "dement" i bland !

snön é kvar och  - 11,8 grader,inte illa va ?!,men hörde på radion i morse att Hede i Härjedalen
hade -22 gr ,så där ligger vi i lä,kan man säga!

Bra om det fortsätter med minusgrader så vatten dragen o sjöarna fryser,luften blir annorlunda då
lite torrare och då känns det inte så kallt. Och sen kan man åka isvägen i ställe för färja.............
det är bara possitiva tankar eller hur?..............

Om jag fattat det rätt så har mest hela Sverige haft under nollan i dag ,

Ha det gott i Kylan !



Kommentarer

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-12-02 20:14:56

Japp, under nollan här med, -7 just nu.

Lycka till på Jamtli

KRAM

Postat av: Ann-Louise

Publicerad 2009-12-02 20:16:36

Nix, det är inte jag som poserar på bilden, det är en kompis.

KRAM

Postat av: Rosenvante

Publicerad 2009-12-02 21:03:46

Vilket härliga paket du fått.

Håller tummarna så det inte blåser för mycket när vi åker i morgon. Gillar inte när det guppar för mycket i luften.

Ses på lördag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela