urmoderns

en blogg med lite av varje

Hemlispaket

Publicerad 2009-12-18 09:19:38 i Allmänt,

Vill bara berätta villken super Hemlis jag fått.

I går kom ett riktigt mumsigt paket på flera sätt.
har fotat det men efter gårkvällens musik o teater uppvisning i Victors klass m mycke fotande
så måste jag ladda kamerabatterierna innan jag kan ladda in dom i datorn....men innan kvällen så har dom kommit.

Vill skicka massor av tackkramar till min hemlige vän !

I gårkväll när vi kom hem så hade vi 33,4 minusgrader..........Burr sa kasper när han såg en naken häst !
så säger även jag.....Ler!
Nu är det "bara" - 30,2 och det känns riktigt gruvsamt att sätta sej i bilen,men jag är tvungen att handla i dag.


Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-12-18 10:54:30

Igår var enda dagen jag var hemma den här veckan och vad hittade jag i posthögen!!! underbart paket från dig, tack snälla sötaste raraste vän du är jämtlands snyggaste, klokaste kvinna

Värmande kramar från mig

Postat av: Bente

Publicerad 2009-12-18 16:23:22

Usch vilken kyla ,här har vi ett par minus och jag fryser brrr ,snö har vi också .Har snöat i flera dagar nu och i morgon ska det bli kallare. Ha det gott /Bente

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela