urmoderns

en blogg med lite av varje

En annorlunda utmaning

Publicerad 2009-02-06 10:01:48 i Allmänt,

Har fått en utmaning från TvåNystan,som var lite rolig.

Här kommer reglerna:
1. Gå in i dina bilder
2. Gå till sjätte mappen
3.Välj den sjätte bilden
4.Visa bilden på bloggen,och skriv något om den
5.Invitera sex  nya att vara med på utmaningen
6.Länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade

Här är min bild.


Tröjan jag stickade till sonsonen,ser igentligen inte ut som en Älg på fotot
men den blev riktigt bra när den var klar,K älskar den tröjan ,villket jag tycker är bra
för den var inte speciellt kul att sticka. och mycke trådar att fästa blev det ,tyvärr!
Har fått en beskrivning på Traktor tröja av Eva,som jag gruvar mej för
men den är så fin. Hade tängt att K skulle få den i Julklapp,men då tyckte föräldrarna att det var bättre att spara tills han fyllde år.så jag har hela sommaren på mej "tack o lov".....ler !

ska bli spännande att se vad ni andra har för foton att visa,det ser jag fram emot !

Dessa sex , skickar jag utmaningen till:
LenasNystan
Stickat o Virkat
Stickraggigt
DesignKatrina
Pärlmudden
Snigelmamman

Kram från Mej !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-06 11:29:39

okej, ja, det var en annorlunda utmaning.... Ska fixa det senare. Jag lovar!!

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-06 16:23:11

Lite kul va!!!!

Postat av: Pia

Publicerad 2009-02-06 16:26:45

Tack, Eva, vilken kul och sannerligen ovanlig utmaning.

Postat av: fnix

Publicerad 2009-02-06 22:41:23

Åh vilken fin liten älg. Fast han liknar Rudolf ren lite grann

Postat av: urmor

Publicerad 2009-02-07 20:29:16

skratt ! Ja det tyckte jag själv oxå,men det blev mera likt en Älg sen trådarna var fästade.

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-08 13:36:06

Hejsan! Lite klurig utmaning. Jag har inte 6 st (öppna) bloggar jag läser såg jag när jag försökte få till 6 st personer, sedermera har jag väldigt sällan 6 mappar på raken (mer 3-4 st, sen undermappar). Jag är lite för organiserad för detta. :P Nåväl, jag har suttit o försökt få till det i alla fall.

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-08 18:22:44

till Kattis !

du kan väl ta 6:e bilden i första mappen....

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-11 17:24:47

Jag tycker så mycket om den där älgen, här är det mycke älg efter vägarna det lär väl vara där uppe hos dig med...



Hundarna lär må gott i snön/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela