urmoderns

en blogg med lite av varje

Har inget att göra ?!?!?!?

Publicerad 2009-02-23 10:57:10 i Allmänt,

vet inte vad jag ska hitta på med i dag.....
I går stickde jag klar mössan m skärm,ville sonen ha den ? NEJ inte ALLS...hm!
Jag tyckte den blev fin,men det är en bestämd ung man som vet vad han vill ! och Nähä ! så skulle den inte vara
eller så beror det på att han har en favvo mössa,svart m döskallar som är inne på tredje sesången nu
och personligen skulle jag vilja kasta den............men då hamnar jag väl i onåd,antar jag ....Ler !

Ska iaf. försöka att få ta en bild när han har den på sej,om inte annat så får jag ta bilden när han sover......Skratt !

månadens knitAlong är oxå klar,men vet inte om jag kan/får lägga ut bilden på bloggen
för det ska tydligen vara en omröstning fr. den 1 Mars hos Galen i Garn..............får väl höra efter!

I dag har vi -4,5 och det snöar,ser ut som när det spö-regnar på sommaren fast det är snö itället.....
Den här vintern kan vi inte klaga om att vi har "lite" snö...det är som med han som åkte med Titanic
och hade beställt in is,han sa så här när dom krockade med isberget:Nog för att jag beställde in is,
men det här är ju löjligt !
Känns lite så ,vi önskade snö,men........

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-02-23 13:15:33

va lustigt, jag är i samma sits, har inte ens ett ufo liggande(nja, ett kanske)men en titt på ravelry gjorde jag fick några infall. hittade en hel del mönster på halvvantar. ska fortsätta kika på dem, vill du ha ett mönster på sockar med hjärtan?

Ha det bra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela