urmoderns

en blogg med lite av varje

jag bryter ihop !!!!!

Publicerad 2009-02-12 23:20:46 i Allmänt,



Önskar att  det var sant det som står på bilden.......men icke sa nicke
jag är så j...kla kass på detta.
jag blev faktiskt stolt när jag kunde byta bakgrund,men sen då ?!?!?!?!
jag får inte till detta med att lägga in en snygg bild längst upp.....el byta stilmall.

Jag vill ha  vitt där jag skriver,just för att det är lättare att läsa,men inte vill jag ha den bild som jag nu har


HJÄLP ! 

Så nu får det se ut som det gör så länge för nu går jag och lägger mej o "skiter" i detta
är det nån som anar en depresion? så har ni alldeles rätt !

Natti Natti ! I morgon kommer jag med nya friska tag,kanske jag får hjälp
                                 nånstans i från oxå,om jag har tur.

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-02-13 02:16:15

Ibland måste man ha lite tur.. he he.. ;)

Kram o lycka till

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-13 08:31:25

KRAM. Jag är urkass på sånt däringa, men jag kan hålla tummarna för dig iallafall. ;)

Postat av: Ulricha

Publicerad 2009-02-13 09:22:20

Hoppas att det löser sig. Det kan vara lite krångligt att få bloggarna att se ut som man vill, när man inte kommer åt själva kodningen. (Rolig bild :-) ).

Postat av: Helena

Publicerad 2009-02-13 10:11:11

Det där med att infoga en header, bild upptill har jag inte riktigt fått bukt med när det gäller blogg.se

Men jag hoppas du får en bra fredag och att allt bara löser sig per automatik. ;)

/Hella

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-02-13 14:12:48

Jag är inte så hemma på blogg.se eftersom jag använder Blogger.... Men det borde väl gå att fixa antar jag. Hur gjorde du när du bytte bakgrund? Ska kolla lite så mailar jag dej sen!

Tappa inte sugen, världen är full av tappade sugar ;) Kloka ord från en Nils Poppe film ;)

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-13 14:35:39

Klart ledsammt. JAg lade ner projektet "poppa upp TvaNystan" av samma orsak.....

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-02-13 16:04:39

Jag hade ju kunnat detta.. ifall det hade varit på blogger! Hmmm.. Det kan gå att klura ut. Gäller bara att leta i inställningar och sådant. Behöver du hjälp kan du alltid lägga till mig på MSN (om du har det) med e-mail adressen jag angett nu.

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-14 00:18:05

Hej!

Jag tog hjälp av en sida som heter http://www.designadinblogg.se/ kolla där och lycka till

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-14 06:55:19

Ja, du jag är ingen dataproffs jag heller och tydligen inte till tvättmaskin heller Grr



Sist nu jag tovade så skt det sig fullkomligt,jag har tovat mycket saker på sista tiden och nu sist slängde jag in en full maskin och kollade aldrig gradantalet och allt blev förstört, det var 7 par tossor Snyft



Men man lär sig av erfarenhet och nästa gång så tittar jag på gradantalet, det som är synd är att det gått åt mycket garn
Phu



Här har det varit som högst på 31 grader i Krångedeforsen men jag har hört att dett fanns de som hade ännu kallare
Burr



Linda förlovar sig idag på "Alla hjärtans dag" med sin pojkvän som hon varit tillsammans med i 1½ år.



Det är tidigt, men de köpte silverringar och hon är ingen som kastar pengar på en massa annat så de får testa, det var jättefina ringar...



Albin sitter vaken med mig och när jag talade om att jag skulle skriva till dig så hälsar han till Victor, Albin längtar till han får träffa han igen, det får väl bli på vårkanten då värmen börja komma tillbaka.



Ha det så gott med alla med hundar och ungar (Å hembryggt äppelvin)
Hihi*



Alf Robertsson sång som jag tycker om...



Kramar i massor min vän

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela