urmoderns

en blogg med lite av varje

lovade lite bilder i går..

Publicerad 2009-02-19 13:36:33 i Allmänt,

Mina paket ! var garn & the paketet  som jag skrev om i tidigare inlägg !
pluss dessa.......


Mönster beskrivning till dessa,handledsvärmare och mössa m skärm.



I den här boken finns det lite av varge vill jag lova.
så småningom kommer det nog allster att tillverkas från den.



I dag fick jag vinsten från Nystat, stickameras pulstävlig 4
super fina garner,kan bli sockar kanske......



jag inte bara fick paket,jag har skickat ett oxå....Ler !
mitt garn&the paket gick i väg i går.
skriver inte till vem  jag skickade det förrän jag vet det kommit fram.

Tyvärr missade jag att vända bilden,men det bjuder jag på denna gången....

I dag har vi Kalas väder solen är riktigt varm,man blir lite piggare oxå,villket behövs eftermörker o kyla.

En gåta: varför häller du vatten över PC:n
S: - jag tvättar Windows.......
En av mina söner frågade mej detta i går,och lite kul är den !

Ha det gott !!!!!

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-19 18:20:08

Oj oj oj.... vilka härliga paket....

Postat av: sunna

Publicerad 2009-02-19 18:49:34

Hej

vilka fina paket, och de pulsvärmarna såg urmysiga ut, och det blå garnet, vilken färg.

ja mitt mönster är på engelska men om du mailar din adress ska jag skicka dig en översättning, för det är ett jättebra mönster och äter lite restgarn också

ha det bra

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-19 21:12:59

Det går jättebra med missarna, de är så sööta så.

Jag har lämnat en utmaning åt dig på min blogg

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-02-20 06:19:40

Härliga paket du!! Visst är det kul när posten kommer med sådana istället för räkningar ;) Vad ska det bli för mössa av det rosa? Det såg jättemysigt ut!! Läcker färg.

Postat av: Helena

Publicerad 2009-02-20 09:46:49

Skulle vilja ta upp det där med att sticka. Har bara testat det vid ett eller två tillfällen och det var nu så länge sedan.

/Hella

Postat av: Kerstin

Publicerad 2009-02-20 22:23:13

Tack för garn och te. Paketet kom idag och jag, glad som ett barn, öppnade det innan jag fått av ytterkläderna. Det kommer säkert att bli ett par sköna strumpor. På ön är det ofta kallt på golvet när vi kommer ut efter att inte ha varit där på 14 dagar. Fint garn du fick från Nystat. Jag och dottern går på hennes stickcaféer. Vi har jättetrevligt där. Kram och tack

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela