urmoderns

en blogg med lite av varje

måndag o -25gr

Publicerad 2009-02-02 11:32:08 i Allmänt,

I dag frys ma !!!!! huvva ligen brrrr !                              

Tack för de snälla komentarerna om mössa.

I går fick vi första ledtråden till februaris KnittAlong KAL,hos Galen i garn
men nu måste jag vänta tills den 8 feb.till nästa info. ska bli spännande att se vad det kan bli för nått........
var inte med på januaris,visste inte att den fanns............denna vecka kommer även ett överrasknings paket
från Mia,fick välja färgen tidigare,så nu är det bara att hoppas på att det stämmer ......

I dag har  jag annars en TRÖTT -dag,skulle hellst vilja sova hela dan om jag fick,men jag kanske blir lite piggare sen jag varit ute med Esther o Domino och får lite frisk luft,kanske "bacillerna" fryser ihjäl....ler !

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: garnlivet

Publicerad 2009-02-02 14:38:43

Hej Eva, jag har svarat på dina kommentarer om min kofta på min bloggsida...

Frisk luft kan ju få en att piggna till men just idag tycker jag att det är lite väl friskt ute -26 !!

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-02-02 16:22:41

Jag som tyckte det var kallt i morse när jag gick till jobbet och det var minus 7 ;p Fast å andra sidan gick jag efter ån här (som är öppen här och där) och huvva va kallt de blir när det är fuktigt.... Jag har gett mej i kast med vantar i tvåtrådigt ullgarn (lär nog ta flera år innan jag får dom färdiga - blir lej efter ett tag ;p)

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-02-02 16:27:45

Äh, jag törs inte skriva ett likadant inlägg igen... det kanske dyker upp... men det förra har då försvunnit nånstans..... kanske kylan som blockerar vid Vattudalen ;p

Himmel va söt valpen är i alla fall!! Ligga och äta! Ja, då är man lat hihihi!

Postat av: Agneta

Publicerad 2009-02-02 20:31:44

Hua vad kallt.

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-11 17:12:04

Du kom väl ihåg vad som hänn om man inte ha en mössa på sig/Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela