urmoderns

en blogg med lite av varje

Nya friska tag

Publicerad 2009-02-15 10:00:55 i Allmänt,



Så här har jag sett ut i  helgen,men nu ska jag lyssna på Maggan i gen,;skit i bloggen,säger hon
och nu släpper jag det hela  ett tag.

Det är som att lösa korsord,när man kör fast så lägger man bort det ett tag,nästa gång så lossnar det.

jag fick ett mail med lite tanke ord,här kommer ett som passar nu;
Min hjärna inte bara vandrar i väg ibland- i bland lämnar den mej totalt.

Nu ska jag in o kika på 3:e ledtråden på knitAlong på Galen i Garn,ska bli spännande o se om
man kan gissa sej till vad det ska bli..........

Kram !

Kommentarer

Postat av: Häxmamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-15 13:19:42

Hej min vän, vill du så får du gärna skicka Mirandanallar eller vad de nu heter, de var någon annan som sa till mig att de hade ett annat namn...



Hoppas du har det bra, min helg har varit bra och jag har bestämt mig för att denna helg ska vara helt bra Ler



Kan ni inte flytta in vägg i vägg med oss, alldeles nyrenoverad lägenhet och ni får plats, det skulle inte vara illa...



Du får tala om för Victor att han är Albins idol, han ser upp till han för att han är så snäll och att han är en kille som är äldre och vill vara med Albin...



Ha det gott min vän/Kram

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-02-15 19:00:25

haha det där med tappade sugar lät bra, kul ordspråk.

har du löst slutet på ledtråd 3 i vår kal, har fastnat efter 12m på varje st.

men har i alla fall kommit på vad det ska bli. kul mönster

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela