urmoderns

en blogg med lite av varje

Oj ! vilken dag !

Publicerad 2009-02-19 00:02:37 i Allmänt,

Tandläkar besök och tre stickrelaterade paket
Inte illa va?

Garn & The  paketet  + 2 till.

vad jag fick o hur det ser ut får ni se i morgon,för i kväll är jag alldeles för trött
för att ladda upp fotona.
kan iaf säga att det är bara snygga "grejjer".......Ler!

-7,5 gr och snö har vi haft hela dan.och jag har en sju jäkla värk i min kropp
av allt pendlande mellan hög- och Låg tryck som vi har nu...så där ja ,nu fick jag klaga lite oxå.

Nu ska jag klappa om mina barn och hundar,dricka en kopp the
och läsa lite  om Raja,har bara 38 böcker kvar i den serien.........

Jag återkommer med lite bilder och annat smått o gott i morgon:

Och så var det en tanke :
Ju äldre jag blir,desto svårare är det att  minska i vikt -
därför då har min kropp o mitt fett blivit verkligt goda vänner.

kan det vara det de beror på,svårt att skilja goda vänner åt ? tål att tänka på eller.......

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-02-19 00:11:18

va kul du börjat med Raja. har fått första boken och uppmaningen att läs dem. köpte nyss serien blodsbröder på tradera. ska också vara bra.

Postat av: Lena

Publicerad 2009-02-19 13:36:54

Oj vilket mysigt garn du fått!!! Jag har varit till tandläkaren idag men inte var det några roliga garn-paket i min brevlåda inte. Så här sitter jag och lider med en bedövning som inte vill släppa..... Din dag lät bättre!!!!

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-19 15:43:38

Hej! Va Nice din blogg blivit!

Jag har själv läst Rajaböckerna och de är jättebra!

Har du läst Sagan om Isfolket eller Häxmästaren av Margit Sandemo, de är oxå jättebra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela