urmoderns

en blogg med lite av varje

Titta vad jag fått !!!

Publicerad 2009-02-27 21:01:32 i Allmänt,



Denna har jag fått av Tomtan ! Du é  en riktig Go´knul du oxå !
-och givetvis får du den till baka från mej.

Jag ger mina till:
Sunna
Pärlmudden
Mulle Gull

det värmer när man får lite uppmuntran,det ska gudarna veta att det behövs ibland.......

Här snöar det som "spö i backen" kan man säga så ?

Här får ni en tanke :
"Vi behöver lära oss att tycka om
våra misstag och defekter.
Om jag inte hade mina defekter
hade det inte varit jag"

I morgon är det Hund-jobb hela dagen i Östersund.hoppas det slutat snöa tills dess.

 -och kramar från mej !

Kommentarer

Postat av: sunna

Publicerad 2009-02-27 22:30:22

Tack snälla söta du, vilken underbar utmärkelse, här jobbar man hela helgen bland allt bus så det kan behövas lite positiv feedback

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-27 23:43:03

Tack för utmärkelsen och ha en trevlig helg !!!

Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Publicerad 2009-02-28 07:24:24

Det var en fin, ett sant ord, Jag skulle inte varit jag om jag inte var jag, Äsch svammelmaja på morgonen...



Det kanske var den där vurpan igårmorse som gjort mig mer förvirrad än vanligt Hihi

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-28 14:10:49

Det har det!!!! Solen skiner!!!!!!

Postat av: Jessica

Publicerad 2009-02-28 16:32:26

fin blogg. nu äntligen har jag fått tag på dator, ha det bra.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela