urmoderns

en blogg med lite av varje

två nya utmaningar

Publicerad 2009-02-09 19:32:47 i Allmänt,

Har får två utmaningar från  Tomtan

första utmaningen är denna:1: leta reda på din bästa bild
                                                    2:Publisera den och berätta om bilden
                                                    3:Skicka utmaningen vidare till så många du vill
                                                    4:Lämna en komentar till dom du utmanar



Kanske inte min bästa bild men  det är en bild jag gillar,tycker det blev lite häftigt med
Fisken o träden som speglar sej i vattnet.
Kortet är taget i somras i Yxskaftkälen,där man kan gå en stig och uppleva  naturens lugn
mycke porlande vatten o olika statyer,stigen slutar vid ett Café,med gott fika.

2:a Utmaningen
REGLER:
Bloggaren skriver ner svar på 10 frågor om  det egna jaget,vem man är
De som blir utmanade skriver ett eget blogginlägg med sina svar
I slutet av inlägget utmanar du tre personer som du länkar till

1: Säg tre ställen du brukar besöka på internet
   bloggare, ÖP,Blocket
2: sjunger du hemma el i duschen
   ibland
3: kan du spela något instrument
   Gitarr,Piano och trynorgel=munspel
4: Hur mycke tid lägger du ner på bloggandet per dag ungefär
    beror alldeles på,det är olika från dag till dag så det kan jag inte svara på
5:Vilken "kändis" läser el har du läst mest av som bloggar
    Magnus Uggla
6:Någon känd person som du anser vara sympatisk o trevlig,en favorit
    Anders Bagge
7:Alla samlar på något,Vad samlar du på
   ingen ting, 
8:Du måste välja - är du Mes eller Tuffing
   Tuffing
9:Humor är roligt,Nämn någon du gärna ser rl lyssnar på
   deffenitivt ,Robert Gustavsson
10:Nämn ett intresse du har som är lite annorlunda el Udda
     Har nog inget udda intresse...................

jag Utmanar
pärlmudden
Elisabeth
Jämtlandshäxan

     Ska bli spännande att se vad ni visar och svarar......m a o Ni får bägge utmaningarna !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-02-09 20:30:07

mycke ble e ler

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-09 22:10:33

Hej, det finns en umaning till dej på min blogg men jag ser ju att du redan fått den ...Ha det fint !!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-02-11 22:57:03

Tack för din hälsning!

Kände hon som blev mördad av sambon häromkvällen... Därav frånvaro både på blogg o mail.

Kram

Postat av: kicki

Publicerad 2009-02-11 23:35:18

Hej!

Kul att du gillade mitt nya utseende på bloggen och det var busenkelt att göra, gå bara in på länken snyggare blogg som finns på min sida så står det precis hur man ska göra...kramar å lycka till

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-12 17:51:19

Hej!

Jag är oxå en novis men jag provade ett par ggr och sen blev det som bloggen ser ut nu.Jag tror säkert att du kan fixa det!!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-02-16 23:02:39

Yxskaftkälen...hmmm...där har jag varit o handlat ett antal ggr! Var ihop med en karl därute i busken för ca 20 år se'n! Jag riktigt hajade till när jag såg det se'n länge glömda, roliga namnet :) Halkade förbi din blogg i förbifarten o fick syn på det, Och minnena kom ramlande över mej :)))

Postat av: urmor

Publicerad 2009-02-17 10:40:50

där ser man !!!! hoppas det var trevliga minnen.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela