urmoderns

en blogg med lite av varje

En utmärkelse..

Publicerad 2009-01-05 18:32:21 i Allmänt,

som värmer i kylan,har jag fått.
Jag blir alltid lika glad,när jag  får en sådan speciellt från nån man inte visste läser bloggen.


jag fick den av garntrasslan . den tackar jag allra varmast för !
Nu ska jag ge den vidare och efter lite "tänkande" så har jag beslutat att alla ni som jag har
länkar till,ska få den av mej.
Jag är en trogen läsare av bloggarna,och jag får även en massa insperation.Tack alla att ni finns
och delar med er.
Tyvärr så verkar jag fått tokig webb  adrs. men det ska vara:garntrsslan.blogspot.com
om du garntrasslan läser detta kan du väl,skriva en komentar ang. din blogg adrs.


Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-05 18:48:53

Man atckar och bockar ler

Postat av: Lissy

Publicerad 2009-01-08 21:44:32

förstår inte vad som kan ha hänt med min bloggadress. hoppas det blir rätt nu. PS är ofta in och läser din blogg, ger mig inte tillkänna alltid.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela