urmoderns

en blogg med lite av varje

Mössbytet.

Publicerad 2009-01-27 18:30:17 i Allmänt,

Nu har jag hört i från min  motagare av mössan jag stickade.och kan avslöja
namnet, det är Mia.
Ni kan ju kika in där så får ni se hur den blev...............

I dag har jag fått en ny Tidning,Kreativ Stickning,där fanns lite smått o gott,lite mycke virkning kanske
men de beskrivningarna finns ju kvar ,sen jag har opererat mitt pekfinger,för just nu går det inte att virka.

Har varit till Strömsunds H-central,med en av mina söner,han har haft så hög feber i flera dagar,så
jag ville dom skulle ta en koll,men det var ett Virus,i dag har han haft 40,1gr mest hela dan.
så nu har jag laddat med Apelsiner,svartvinberssaft har jag egen,ska till apoteket och köpa
En om dan i morgon i Östersund,på flata var dom slut..
Ska till Djursjukhuset med Domino i morgon för han ska vaccineras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela