urmoderns

en blogg med lite av varje

nu ska jag bli frisk..

Publicerad 2009-01-12 16:08:06 i Allmänt,

I dag har jag varit till H-centralen och fått medicin,Läkaren påstog att jag hade
bihåleinflamation ?`??????????????? men jag har inte ont i skallen,fast har man ingen så kan man ju inte
ha ont i den heller....för nu känns det som det har blivit kortslutning *ler*

Fick ta med mej Victor oxå,han är förkyld men det som oroade mej var ,att han hade kroppen full
med röda utslag. vattenkoppor har dom haft så nåt sånt är det inte
Men dom kom fram till att det  virus utslag. får väl hålla koll och se hur det utvecklas.

Nu ska vi äta.I dag blir det kebab kryddad fläskkött som är skuren i strimlor och stekt i olja.
potatis i ugn,creme fraihe m vitlök.

Ha de !

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2009-01-12 16:46:44

KRYA PÅ ER!!!! Hoppas att ni snart blir bra, både du och Viktor!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-01-12 18:27:49

Hoppas både du och Viktor snabbt blir friska. Nu när du har fått penicillin så ska du se att du piggnar till på bara några dagar!

KRAM

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-01-12 18:51:53

Stackars er, hoppas ni blir friska snabbt.

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-12 21:47:47

Krya på er... Nej det är inte du som får den grå mössan utan mån Catarina i Åkersberga. Vet inte om hon har någon blogg så jag kan inte kolla om den kommit fram....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela