urmoderns

en blogg med lite av varje

Ny bakgrund.

Publicerad 2009-01-13 18:47:23 i Allmänt,

Har bytt bakgrund,men det finns inte mycke att välja på......men har samtidigt alvarligt funderat att byta blogg
få väl se hur jag gör.....

I dag har det inte hänt så mycke utöver det vanliga.

Jag har iaf. stickat en socka till älste sonens Jämthund. har är en utbrytar kung tydligen.....*ler*   
som jag skrev om i tidigare inlägg.
I går var dom till vetrinären och där opererade dom bort klon han skadade,så nu går han med bandage och tratt
"stackars liten" gissa om han gillar det ?! sen måste han ha strumpa på foten ett bra tag framöver,han får inte frysa el bli kall,därför ryckte "farmor" in o stickade en turkos socka i ull,kanske måste jag sticka en till,så han har ombyte*ler*



ser ut att må ganska gott.eller hur ?

På gensyn!

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-13 23:19:44

Tycker bloggen blev fin.... Å vovven å!!!! ler

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-01-14 09:13:51

Åh va söt han är!!! Man skulle vilja äta upp han! ;)

Stackars jämtvovven... Arro (jämten jag hade) blev biten av en annan hund en gång och det var mitt i vintern så när vi var ute och gick (med tratt på...) fungerade den som snöstyra och han hade tratten full med snö hela tiden ;) Kunde ju inte låta bli att le lite åt han.... hihi.

Bloggen blev ju jättesnygg!!

Postat av: garnlivet

Publicerad 2009-01-15 12:55:04

Bloggen blev snyggare och mer lättläst, den var rätt svårläst för mej med den svarta bakgrunden som du hade förut.

Lycka till med hunden, jag är sååå sugen på hund igen.

Postat av: urmoden

Publicerad 2009-01-15 14:20:33

Jag tyckte själv oxå att det blev mera lättläst

Postat av: Häxmamman

Publicerad 2009-01-15 14:59:30

Så nuttig, jaaag vill också ha en hund, men du vet ju vad gubben säg...



Endera flytt ´jé å du skaff deg en hunn eller så få de va...



Jaja, gubben kan jag klappa och mjuka med, en promenad kan jag gå med han också och jag behöver inget koppel Ler



Jag hör av mig någon dag/Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-01-15 19:46:25

tycker jag låter som en bra idé ler

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela