urmoderns

en blogg med lite av varje

OJ ! vilken tur jag har då !!

Publicerad 2009-01-22 18:03:07 i Allmänt,

I dag har jag fått en award till från strumpstickan. Tack söta du !



Det är meningen att jag ska ge den vidare,och givetvis så får strumpstickan en tillbaka.

har valt ut några som jag inte gett nått tidigare,men som jag iaf. gillar o är in och kikar hos
men inte alltid sätter mina spår hos.

TvåNystan
Garnängeln

absolut garn
smyckas
Ilsefin

Igentligen vill man ge den till alla !

Tydligen har jag gjort nått "tok" för länkarna till de två första vill inte funka,jag har skrivit rätt adrs.
så jag vet inte vad det beror på. Det är väl nått "Elektroniskt" ....ler!


Kommentarer

Postat av: Annika

Publicerad 2009-01-22 22:40:47

Man tackar och bockar!! Det är en ära att ta emot en sån fin utmärkelse av dig!



Hoppas allt är bra med dig!



Kramar Annika

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-22 22:42:28

TAckar och bockar!

Postat av: Lena

Publicerad 2009-01-23 10:17:33

Hej!! Visst stämmer det att jag är flatabo på vift.. Mer flatabo än syrran t o m för jag bodde faktiskt på flata 87-92. Har dessutom spenderat en hel del tid "utrikes" - min bästa kompis på den tiden har stuga där. Men visst var det du som hjälpte mej med mönstret på torgvantar före jul???? Dotra slutade att tjata om dem, så jag har lagt dem i "to-do" högen - kanske blir nåt till våren!!



Ma Råkes!!

Postat av: Ilsefin

Publicerad 2009-01-23 14:57:42

Jättetack för utmärkelsen!

Postat av: Linda

Publicerad 2009-01-23 15:05:12

Tack du e en ängel kramiz linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela