urmoderns

en blogg med lite av varje

Stickade o tovade vantar

Publicerad 2009-01-27 11:39:48 i Byten,



Så här blev vantarna jag stickade till stickameras vantbyte.
dom hamnade hos everything eva.fick ett mail av henne i går att hon hade fått dom
innan helgen.

men jag måste erkänna att mössan är skickad men inte fotad...........hm!,jag glömsk ? Ja ibland.
jag kan beskriva den,den är lila och ser ut som den bruna jag har i ett tidigare inlägg.i december.
ska inte säga hos ven den hamnar ännu förrän jag vet att den kommit fram,skulle
tro att mottagaren får den i dag.
Kanske får ni se den på galleriet el i bloggarna.

Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2009-01-27 13:28:00

Tack så mycket för mössan.

Satt idag och slog in alla paketen till månadens mönster, när brevbäraren kom med en avi om ett stort brev. Jag fattade ingenting, jag väntade inte på något vad jag kunde komma ihåg.

Cyklade till posten och hämtade ut paketet och där låg en mössa. En underbar lila sådan. Vad glad jag blev, behövde jag verkligen. Min mössa är alldeles nopprig och ful, så nu ska jag snart ut med hunden i min nya fina lila mössa.

Tack än en gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela