urmoderns

en blogg med lite av varje

UTMANING

Publicerad 2009-01-10 21:59:14 i Allmänt,

Jag har blirit utmanad av TOMTAN



4 av mina favorit TV program
Cold Case
SCI
Tyst vittne
Äntligen Hemma

4 SAKER JAG GJORDE I GÅR

var till Strömsund och hämtade Hundmat
Städade
Tvättade
Stickade

4 SAKER JAG LÄNGTAR TILL

Vårsolen
skoter turer och pimpelfiske
sommarlov
MC-tur i sommar

4 FAVORIT RESTAURANGER

Ming Palace
Loftet
Liten Röd
Blå Huset

4 SAKER PÅ MIN ÖNSKELISTA

Ett långt friskt liv
Att allt går mina barn väl i livet
storvinst på travet el lotto (dröm)
Att få träffa fler av mina blogg vänner.

4 BLOGGAR JAG UTMANAR

PÄRLMUDDEN
JÄMTLANDSHÄXAN
STICKATOVIRKAT
MULLEGULL


Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-01-11 11:31:56

Fan vet.... En annan fårkanske åxå sommarlov i sommar (igen)...

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-01-11 17:18:25

Japp klappat och klart!! Nu är svaret på utmaningen på bloggen! Jobbade igår kväll så därför blev det inte förrän idag. Surväder här... grått, blött och kallblåst!!! Fy fy fy.... :(

Bara att hålla sej inomhus!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela