urmoderns

en blogg med lite av varje

VANT BYTE 2

Publicerad 2009-01-20 15:52:11 i Byten,



I dag när vi har så grått väder så fick jag ett paket som jag blev väldigt glad över
se själva ! Vilka snygga vantar och smart med den extra "mudden"
Dom passade perfekt. Godiset har jag inte nallat av ännu.........

Men givare har inte skrivit mer som avs än sitt namn,Eva så jag kan inte gå in på hennes blogg och Tacka
Därför gör jag det nu och här...
Tack snälla Eva för de fina vantarna,godiset och kortet.Kram på dej !!
Du får gärna ge dej till känna.

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-01-20 23:08:37

Bra att vantarna kom fram och att du gillade dom. Hoppas dom ska värma "tassarna" :) La med banderollen så du skulle veta vilket garn jag stickat i - tvättråd och så. Ha det bra! Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela