urmoderns

en blogg med lite av varje

Bad & Loppis

Publicerad 2009-07-04 21:43:20 i Allmänt,



Skulle försöka att få med bägge grabbarna när dom hoppade i plurret, men
som synes så landade en presis o den andra på väg. lite kul bild iaf.



Loppisfynd, ett fat där det sitter en ljusstake i mitten, passade bra att lägga dit lite av mina stenar
jag samlat på mej genom åren.
till hösten kan man kanske lägga dit Rönnbär. Och till Jul blir det mossa , lingonris o nån liten Tomte
Fatet kostade 10 kr.


. har lagt dit ett doftblock som luktar Havsbris o ett värme ljus i botten.
Det passade bra på Fläkten.



En 5 l  Glasburk har, fyllt på med Kaffebönor o ett blockljus, men jag ska införskaffa ett riktigt vitt ljus
för detta ska jag  ställa i kakelugnen, och det blev liksom fel färg till bönorna
men jag var tvunget att prova hur det blev.....Ler !



Här är sol ute
sol inne
sol i hjärta
sol i sinne .

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-07-05 18:33:03

Vad härligt det såg ut i vattnet! Och tack för grattandet förut. :)

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-07-06 16:07:03

Vilka fynd du gjort och underbar badbild, nu drar vi iväg en vecka och sen börjar jag jobba, hu så fort det gått

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela