urmoderns

en blogg med lite av varje

Halskrage

Publicerad 2009-07-16 16:46:28 i Allmänt,

Har stickat en halskrage i dag,men jag gjorde själva kragen lite kort,stickade den 8cm,men
kan nog göra den 10-12 cm.
Kragen är en sk. "prototyp". Jag har stickat den i Vienna garn som jag hade liggande.



Ni får iaf. en idolbild av Urmor......skratt !

Vi har det varmt o kvavt i dag,åskan mullrar omkring oss.
därför har jag suttit i bikiniöverdelen hela dan,som synes på bilden,drog på mej linnet lite snabbt när
sonen skulle fota,men glömde att rätta till det.....Ler ! men det bjuder jag på !


Kommentarer

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-07-16 18:32:36

jättetjusigt med en tjock varm halskrage och så linne ;p Annorlunda kan man säga hihi! Fast jag kunde behöva en, jag har fått ont halsen och förkyld vill jag då rakt inte bli nu när det är så varmt och hemskt...... Ja, fota lite från Flata så jag får se ;)

Kramisar!

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-07-16 21:54:17

DEN idolbilden gillar jag! hihi

Kragen också!



Kramiz

Ulrica =o)

Postat av: TvaNystan

Publicerad 2009-07-16 22:31:58

Tjusig Idolbild ler

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-07-17 08:22:41

Kan man få den med autograf? lol

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-07-18 18:14:51

Vilken tjusig halskrage du har stickat! :) Jag håller på med en fuskpolo till en liten flicka, fast det är en rak modell. Den där modellen var lite "sötare". :) Kanske blir en sån nästa gång!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela