urmoderns

en blogg med lite av varje

Tant Kofta fyller-

Publicerad 2009-07-26 21:10:41 i UTLOTTNINGAR,

snart ett år !
Det firar hon med en fantastisk utlottning av ett muddmönster + Garn.

Jag glömde att välja färg,när jag anm. mitt intresse,gillar ju det blåa,men igentligen spelar det ingen roll,alla var snygga !

Tror jag följt hennes blog från starten,en väldigt inspirerande blogg för en "novis" som jag !

Själv närmar jag mej  2-årsdagen av bloggande och håller på att fundera på vad jag ska hitta på
men kommer tid kommer råd......


Så jag säger Nalle Grattis till Tant Kofta !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-07-27 13:52:59

Då får man se fram emot en fest då!!!

Postat av: Camilla

Publicerad 2009-07-27 19:07:43

Ja visst är det ett fint mönster å så lätt att memorera. Vad konstigt att du inte fick mönstret, beställde du från Garnhärvan? Tycker i så fall att du ska kontakta dom, vad jag har förstått så är dom väldigt måna om sina kunder. Må väl...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela