urmoderns

en blogg med lite av varje

de é glytt ! = det är hett !

Publicerad 2009-06-28 11:21:06 i Allmänt,



Hämtade hem denna fina utm. från Sunna.  Den tackar jag för !
det är ju en sån söt bild oxå !

Jag skickar den vidare till alla som är in o läser på min blog,med en önskan om en underbar dag.
Ta den med dej  till din blogg !

Lätt att få solsting ! man ska väl inte klaga över vädret,men nån hejd får det väl vara......ler !
Men enl. väderleksrapporten så ska våran värme knuffas söder ut för att ge plats för lite svalare väder här
BARA   + 20-25, vet inte om det håller, inte i dag iaf. har 28,3 i skuggan nu.

man ska ju tänka possitivt ! så då blir det väl; man behöver ju inte frysa iaf !

Jag har Kevin här i dag oxå,men han hade somnat i bilen hit o sover fortfarane,lika bra att ladda
inför allt vi ska hitta på i dag. det blir VATTENLEKAR vad passar bättre ?

ska komma ihåg att fota lite oxå. jag är så dålig på att ta med kameran så Victor sa; Sätt en lapp på
ytterdörren där det står ; Ta med Kameran !
Det kanske vore en bra idé !

Har virkat en Nåldyna,mest för att se om jag kunde virka,det gick ganska bra,ska erkänna att jag fick ont i leden efteråt.
men allt som inte dödar härdar,heter det ju..........



Ha en bra dag allihopa !

Kommentarer

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-06-28 18:06:37

Gör som jag ha alltid kameran i väskan eller en ficka.

Värmen gillar jag inte alls så vi letar skugga hela tiden.

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-06-28 19:34:48

Du ela för go! Hoppas ni fick härligt i vattenlekarna. hihi Får man se nåldynan? ler



Kram

Ulrica =o)

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-06-28 19:46:01

Hejsan , får be om ursäkt att det är sålänge sedan jag skrivit någon kommentar. HAr ofta varit inne och tittat här, men inte lämnat spår.

Kommer berätta senare vadan denna nättystnad beror på.



Hoppas att du har det bra och hinner sticka mycket.

Postat av: Ingrid

Publicerad 2009-06-28 22:21:26

Har också en tendens att glömma få med mig kameran, och när jag väl får den med mig, glömmer jag använda den!

Här i Skåne har vi också det varmt!

Brände mig nog lite idag, tyvärr!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-06-29 07:22:46

Hej!!

Det är rätt! Tänk positivt! Var glad att du inte snubblar över isbjörnar nu, det är bättre det är varmt så man kan bada. :)

Väntar med spänning på att få se din nåldyna.

Ha det bra!!

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela