urmoderns

en blogg med lite av varje

Varmt,varmare, Varmast......

Publicerad 2009-06-25 18:46:01 i Allmänt,



sådana här dagar kan man inte kalla kalla, utan  dom ska heta heta......  +49,8
gissa om man svettas..Ler !

men man ska väl inte klaga,med tanke på allt regn vi haft tidigare,

Till Anette kan jag säga; att visst kom jag upp i morse,men jag fattade inte varför väckaren ringde
så tidigt, till en början.............skratt !

I morgon blir det  garanterat en badtur........

Nu ska jag ta igen mej,får se om jag kan "tvinga" mej att sticka lite oxå..

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-06-25 20:58:41

HÄRLIGA HÄRJRDALEN VÄNTAR PÅ DEJ!!!! sÄG VARFÖR ÖLAND GOTTLAN SÄG VARFÖR INTE NORRLAND HÄRLIGA HÄRJEDALEN VÄNTAR PÅ DEJ! SVEG, FUNNÄRDAL'N Ô HEDE KOM HIT DU MÅSTE SE DE..... eller hur det var.... (skrämmande att ajg inte kan nationalsången...)

Postat av: Anette

Publicerad 2009-06-25 21:34:44

Vilken tur att du vakna, men jag förstår också att du undra varför klockan ringde så tidigt. Imorgonbitti ska min klocka ringa vid halv sex och det är inte så roligt, men jag ska ha ett kort och bra arbetspass även i morgon. Börjar sju och slutar elva.

Och efter det har jag ledig helg.

Skönt med värme, men jag kan väl säga att ibland blir det lite för mycket av det goda.

Ha det så bra i sommarvärmen!

Postat av: Mia

Publicerad 2009-06-25 23:46:48

Hej Eva!

Tack för de fina orden om vad jag stickat.

Vilket mönster på tofflor menar du?

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-06-26 08:32:29

Jag är inge förtjust i sol och värme så jag håller mej inne om jag kan.... Igår skulle vi ner på Coop dotra och jag, det blev en låååång omväg för att vi ville gå där det var som mest skuggigt istället för den kortare - mer soliga vägen ;) Nää, jag längtar till hösten jag hihihi!! KRamisar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela