urmoderns

en blogg med lite av varje

Home again !!!

Publicerad 2009-03-08 19:45:48 i Allmänt,

Jaha ! då var man tillbaka till civilisationen och allvaret igen.....

Vi har inte haft nått "kanon " väder,men det har varit väldans skönt iaf.
Fisket ska vi inte tala om,en liten röding bildbevis kommer.
Solen har lyst med sin frånvaro,inte helt sant men den har inte lyckats tränga igenom målenen riktigt.

Det låter som lite: Eländes elände...men det var det inte utan skööööönt att slippa väckaren
och passa mattider,men det hämmar sej väl i morgon bitti när väckaren ringer,antar att vi är döa då
och inte fattar  vad som låter....skratt !!!!

Jocke ska till Åre i morgon med skolan.så det vore väldans förargligt om vi skulle försova oss...fasst det är nog ingen risk,han har redan packat  och är nogg  för "taggad" för att sova länge skulle jag tro.

Har inte laddat upp bilderna från kameran men ska göra det i morgon,kan väl vara nån bild som hamnar i bloggen.

Har stickat  på en Dockklänning + ett par sockar.......och början på en mössa av garnet jag fick
från Dödergök i garn & the bytet.

Kan oxå berätta att jag invigt TUBen jag fick av min Hemlige vän. Super duper bra........
kan varmt rekomenderas till er som funderat på att köpa en,Gör det !



På återseende !

Kommentarer

Postat av: Lena

Publicerad 2009-03-09 10:19:05

Jobbigt att lov och ledigheter måste ta slut eller hur... Fast vi har mest haft magsjuka och förkylning under sportlovet så det kanske är lika bra att det blir vardag igen.



Blir så sugen på en sån tub som du fick, men jag hittar ingenstans man kan köpa dem...... Vet du vart????





Postat av: Häxstickade mamman i Jämtland

Publicerad 2009-03-09 13:52:45

Välkommen hem min vän, det är härligt att få komma hem Borta bra men hemma bäst



Nyfiken på dina stickningar/Kram

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-09 13:54:31

Kul att ni haft det bra!! (till skillnad mot mej som jobbat nu 25 timmar på en helg!!! - pust och stånk!!) Slaskigt och jäkligt är det här oxå.... nä, nu ska jag inte klaga mera. Det kunde ha varit värre ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela