urmoderns

en blogg med lite av varje

int´nå särskillt !

Publicerad 2009-03-19 18:06:41 i Allmänt,



I dag skiner solen alldeles otroligt,fick besök så vi har suttit ute på varsin spark o fikat

sen åkte jag till älste sonen o hans fam, så Domino o hans Jämte Northon,fick busa
dom höll igån  drygt en timme,så nu ligger Domino o power nappar,för nästa skift...Ler !

Bilden jag lagt in fick jag låna från en blogg,tycker att det stämmer ganska bra ,eller vad säger ni ??

I dag har jag inte stickat en maska ??????
Däremot har symaskinen kommit fram,får se om jag vågar visa vad jag syr på i morgon.

det är ju så många som har/ Haft utlottningar så  jag har funderat på nått sån jag oxå
kanske passar det bra nu till Påsk ! den som lever får se..håller på att "spåna" lite.omkring detta ämne.

Kommentarer

Postat av: Musseblomman

Publicerad 2009-03-19 22:40:57

Spännande att se vad du syr på.. brevet kom idag..:) Tack så mycke snälla du. Dom e så söta såå..Har redan börjat lite smått. Vill gärna se hur koftan ser ut..

kram, kram

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-20 08:25:15

Spännande att se vad du syr på.... visa nu.... ;) Usch, jag har inte uppdaterat bloggen på ett tag... skäms på mej!! Och i helgen jobbar jag igen. Får ta tag i det till veckan känns det som. Oj, är det garnbyte redan igen på Sticka mera! Solen skiner här idag oxå men dom sa att det skulle bli snö till veckan igen.....

Postat av: Kattis

Publicerad 2009-03-20 12:26:03

Har också funderat på utlottning. Men vad skulle folk vilja vinna tro?

Tack för att du berättade hur det hela hänger ihop med bytes-sakerna. Det är lätt att förvirra sig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela