urmoderns

en blogg med lite av varje

Jag får SPUNK ! !

Publicerad 2009-03-12 20:41:23 i Allmänt,

tjyvlånade en bild av Eva,för den beskriver så bra hur jag känner mej just nu.......



Jag fick en ledtråd av min Hemlis,som jag känner igen,
Väntar på  barnbarn och färgar garn....det har jag läst nånstans....men hinte hittar jag den bloggen
så nog förstår ni att jag drar mej i håter...Skratt !

För att pratat om nått annat , så har jag hittat förklaringen till varför det är så svårt att tappa kilon
när man blivit äldre:

Ju äldre man blir
desto svårare är det att minska i vikt
Därför,då har kroppen och fettet blivit
riktigt goda vänner


Men i slutändan är det  viktigare Att åldras glad för då åldras man vackert

Hittade ett vitt garn i mitt garnföråd som jag tror passar bra till en Babykofta
ska testa det nu i kväll....så får man väl si hur de blir.


Kommentarer

Postat av: dilan amin

Publicerad 2009-03-12 21:11:44

Svar; Tack så jättemycket :) vad ska du göra under helgen?

Postat av: Hemlisen

Publicerad 2009-03-14 10:58:28

Hehe, du får väl ge dej ut på bloggjakt :) fast det tar ju så'n tid, det där...och minnet brukar vara bra, men kort. Nästa månad får du nog en ny ledtråd...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela