urmoderns

en blogg med lite av varje

paket på väg

Publicerad 2009-03-10 13:53:34 i Allmänt,

jag blir så full i skratt när jag läser komentarerna om "storfångsten"....

Har ni hört sagan om han som kokade soppa på en spik......skulle nog behövt göra så m fisken
om vi skulle bli mätta....skratt !

I dag har jag skickat Garn & Kaffe paketet,men jag fick så bråttom att jag glömde att fota
vad jag skickat.....den som ska få det önska de sej blått garn  och det blir det,fast kanske inte sockgarn ?!?!?!?!
Hoppas bara att mottagaren blir nöjd.
Så ni som inte fått ert paket ännu och önskade  den färgen
,vem vet innan helgen kommer ett från mej till nån av er.
Jag har oxå fått meddelande från min kaffe vän att jag ska få mitt oxå innan helgen.JAG ÄR SÅ NYFIKEN SÅ JAG KAN SPRICKA  ! ! ! ! ! !
Jag är som ett barn när det gäller överraskningar...Ler !

På stickorna just nu har jag månadens KAL från Galen i Garn,började med ett mörkt garn men fick lov att byta
för jag såg inte mönstret när jag stickade.......förbaskade Ögon,fattar inte varför man ska få sämre syn
när man blir äldre, Fast när man tänker efter är det väl nån mening med det oxå....skratt !

I kväll ska jag och Pojkarna till badhuset,vi har bestämt att på Tisdagskvällar åker vi och
badar och har det skönt,Joacim var ju till Åre  i går så han var lite öm i kroppen i dag,men då gör det nog susen
med lite simmning och bastubad. och sen hem o fika och hälsa på "John Blund"
man brukar ju bli så skönt trött efter ett bad-pass



KRAM PÅ ER !

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-03-10 15:17:13

Vad spännande med paket på väg! Jag har inte hört ett endaste lite pip från min kaffebytarvän...

Ha en skön stund i badhuset! Kör försiktigt hem så inte John Blund kommer ikapp dig för tidigt.

Kram

Postat av: Ulrica

Publicerad 2009-03-10 22:14:10

Hoppas ni hade roligt på badhuset!



Kram

Ulrica =o)

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-11 15:03:21

Stan??? Eller har ni badhus närmare???

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-11 20:38:35

Det var länge sen jag badade i Ström..... Men det lär väl vara sej likt... Ja, det skulle vara kul att ses om jag nu tar mej upp i påsk! Ta en fika på Simon kanske (jag älskar Biffstutarna ;) Men vi hinner höras innan dess. Spännande att se vad du får för paket ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela