urmoderns

en blogg med lite av varje

paket !

Publicerad 2009-03-30 19:37:16 i Allmänt,

I dag fick jag paketet med Kycklingarna,dom var helt bedårande söta !

Bild kommer närmare Påsk. När dom är plaserade i sitt rätta samanhang.



sen har jag hittat en tävling till jag inte kunde motstå.......Ler !

Här kan du vinna en super häftig The sil och 2 olika Theer !



The silen är i form av en Jord gubbe i silikon.
är det inte häftigt så säg ?!

Det börjar att se ut som jag slutat sticka och bara tävlar,men så är inte fallet.......
jag stickar på tre par strumpor m korta skaft.
Bild kommer lite senare eftersom det ska bli presenter.så vill jag inte lägga in bilden
innan jag gett bort dom...Ler !

I dag har vi riktigt Aprilväder,mao det är: lite ta våndera = lite av varje, sol,regn,snö,blåst....

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-30 19:44:15

MAN skitväder.... Vart bâre hôrven tå gåinga

Postat av: Cattis

Publicerad 2009-03-31 01:41:38

Tack för att du sa till, jag blir alltid nojig när jag skickar iväg paket och får för mig att det inte ska komma fram eller gå sönder eller något :-) Ska bli kul att se var de hamnar sen.

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-03-31 07:58:18

Vad kul att du fick kyklingarna.

Här nere är det också aprilväder, i fredags snö, i lördags regn, i söndags molnigt och nu är det sol, bara att vänta på nästa snöoväder.

Kram!

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-03-31 08:36:35

Ska bli spännande att se sockarna sen.

Och kycklingarna ser jag fram emot att få se var de blir placerade.

Jag stickar på en bebiskofta efter ditt mönster(beställning), med mera.

Ha en bra dag!

KRAM

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-03-31 10:05:16

Idag är det riktigt fint vårväder här nere. Börjar bli bättre från förkylningen så i morron ska jag nog gå och jobba igen. Det är lite långsamt att gå hemma och kraxa bara ;) Men jag är färdig med Estridtröjan iaf! Ska bara blockas och sys ihop (Och fästa trådar som är det tråkigaste som finns!!!!)

Postat av: elisabet

Publicerad 2009-03-31 17:18:19

Här har vi balkongväder..........tilläggas skall kanske att den är inglasad :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela