urmoderns

en blogg med lite av varje

Pressar i Solen....

Publicerad 2009-03-16 14:31:44 i Allmänt,

I dag har vi riktigt skönt väder.Jag o Victor har fikat ute



Vist ser jag ut att ha det sköööööönt ???????



V och Domino



Nästa generation Veteranskoter  tävlings förare ....Ler !
Farmors Gó Knul !

Koftan är klar ska bara sy ihop den,så nu har jag tagit fram min Mars KAL,den var lite seg att sticka
kan bero på att jag var tvungen att byta garn till ett som jag inte alls hade tängt mej
men det jag först valde var för mörkt,så jag såg inte mönstret..

Kommentarer

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-03-16 15:09:33

Det där ser gött ut! Annat än här där det gråare än gråast idag.

KRAM

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-16 18:35:58

Det ska börjas i tid om det något ska bli!!!

Postat av: Truckerelin

Publicerad 2009-03-26 13:49:17

Go knul :-) De orden har jag bara hört min mamma använda innan. Kan det hända att du med är från Jämtland nånstans?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela