urmoderns

en blogg med lite av varje

Roligt eller hur...

Publicerad 2009-03-11 20:44:07 i Allmänt,

Har förstått att ni är mäkta inponerad över fisken,Hahahahahaha ! ! !
Läs gärna sången som stickmonstret skrivit i komentarerna under bilderna.......jag har iaf inte skrävlat...Ler !

Vad har ni på stickorna alla stickvänner ?
I dag har jag åstadkommit ett par barn tofflor,bild kommer.
jag provade ett för mej nytt garn: Gorgeous, 75 % Bamboo och 25 % Nylon.
tidigare har jag provat  m blandningen Bamboo och Bomull,som jag inte gillade så värst,tyckte att garnet
delade sej för lätt. Jag stickade en Fiskartröja t barnbarnet av det.

detta delade sej oxå,men inte lika mycke,men jag vet inte om jag kommer att sticka nått mer av det
Den som lever får väl se........


 Vov på er !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-11 21:16:04

Nej du skrävlade inte, det måste erkännas...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela