urmoderns

en blogg med lite av varje

tillägg till UTLOTTNINGEN

Publicerad 2009-03-28 11:01:28 i UTLOTTNINGAR,

                                   

Eftersom   flera som inte har blogg vill delta i  UTLOTTNINGEN så skriver jag detta inlägg.

KLART ATT ALLA FÅR VARA MED ! med el utan blogg.

Det var tanklöst av mej att inte tänka på det när jag lade in utlottningen.
men nu är det bekräftat ,ALLA FÅR NATURLIGTVIS VARA MED ! ! !

Dom som inte har blogg men skriver en komentar och lämnar sin mail adress,kommer att få  en Lott !

men skriv  INTE komentaren under detta inlägg ,utan under UTLOTTNINGEN !



                                    LYCKA TILL !     

                                           

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-03-28 14:07:45

Du får göra som du vill bara jag vinner ler

Postat av: mamma

Publicerad 2009-03-28 19:26:12

jag vill vinna skulle bli så glad

Postat av: Grannkäringa

Publicerad 2009-03-30 11:04:31

Hej Eva jag hoppas att du såg att jag var inne på din tävling,

Inga-Lill och Göte

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela