urmoderns

en blogg med lite av varje

EN ROSA DRÖM

Publicerad 2009-05-13 12:13:27 i Byten,



I dag när jag var ut och hämtade in min post,låg där ett paket till mej,och
villket paket sen........
en härva 1tr ullgarn i Rosa, en härva 2tr ullgari i Rosa blå o lila,
det står att  design är du Marie, har du färgat det själv ?
iaf. så är det  superfina garner.
 två nystan Pälsgarn i rosa o vitt
Skulle få beskrivning på halvvantar med mail till detta........
sist men inte minst CHOKLAD,Geisha är min absoluta favorit....godis pengarna var goda"kunde inte låta bli
att smaka på en gång".
Många tack kramar till dej Marie för alla  fina paket jag fått av dej.

En som kommer att leva i en Rosa dröm resten av dagen och klämma o känna....Ler !

Kommentarer

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-05-13 15:16:36

Vilken underbar paket, nu är tröjan på gång i alla fall, jättekul mönster men jag får så fula hål vid ärmen, fick tipset att snurra omslaget när den ska stickas men nu är ju hälften redan stickad så då kan man ju inte börja om. Det här mönstret kommer bli en favorit. Kram

Postat av: Pärlmudden

Publicerad 2009-05-14 14:09:24

Vilket underbart rosa paket!! Härligt!!

Ha en bra dag, här regnar det just nu

KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela