urmoderns

en blogg med lite av varje

Frisky Frog

Publicerad 2009-05-20 10:27:39 i UTLOTTNINGAR,

En ett åring till ! Hon lottar ut en fin tovad  väska med ne Groda på.
Tyvärr ville det sej inte med att lägga in foto på den,men gå in själva och kika o va med.

jag gillar Grodor så jag är med på utlottningen,och väskan ser ut att passa bra som stickväska !

Själv håller jag på med sjalen i det gröna Lingarnet, har stickat hälften.
mina händer vill liksom inte så mycket som jag vill.
men det blir stickat "en skvätt " lite då o då........Ler !

Vi har vackert väder i dag,så vem vet, kanske hamnar jag o stickningen utomhus.


Ha det gott !

Kommentarer

Postat av: Tomtan

Publicerad 2009-05-20 17:28:09

Titta in får du se!!! ler

Postat av: Maggan

Publicerad 2009-05-20 19:01:43

Nu är jag med och tävlar oxå. Grodväskan var ju bara för söt!! Kanske ska jag göra en koväska....? Jag är ju galen i kor ;) Hoppas du haft fint väder idag nu då. Här har det åskat och regnat men det gör inget....jag gillar åska!!

Postat av: Sunna

Publicerad 2009-05-20 21:43:26

Jag är helt fast i ditt koftmönster, är redan inne på kofta nr3, vansinnigt roligt mönster och fort går det, gillar att man inte behöver sy ihop också,vi har haft ett otroligt åskväder här idag och hagel som la sig i drivor, Ha en bra helg

Postat av: Moster Maska

Publicerad 2009-05-21 11:20:57

Hej! Du har vunnit ett litet tröstpris hos mig.

Nu behöver jag bara din adress så att "den lille" kan hitta till sitt nya hem. Maila gärna adressen till min mailadress. Ha en bra dag! //Moster Maska

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Eva

en Jämtländska i mina bästa år. är mamma till tre pojkar. födelse år -82,-95,-99. två barnbarn -06,-10 och en hund

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela